söndag 3 april 2011

Do you think that because I am poor, obscure, plain, and little, I am soulless and heartless? You think wrong!

Idag har jag:
Vart på Nordhemskolans loppmarknad. Greger köpte tre köksstolar och lite blandad skit. Jag köpte några böcker (favorit: Hästarnas Dal lolololololol), en tennljusstake samt Köksmästarens receptkortsamling. ALLT låter och ser äckligt ut, jag svär. Den är underbar. Den Bruna Maten, watch the fuck out.

Jag har dessutom:
Köpt mitt livs första fanzine! Hej återuppblommad 90-talstrend som jag aldrig varit en del av men känner att jag BORDE syssla med på heltid! Tjejen som gjort det sålde det till mig som pdf för $4, eftersom hon tyckte att shippingen till Sverige hade blivit lite väl. Zinet handlar om Jane Eyre och är svincoolt, köp det här: http://eyresses.tumblr.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar