söndag 21 mars 2010

Hungry eyes


Johanna och jag dubbelmackar en stackars frukt. Business as usual. Foto: Adam Söder

Lördagens firande av MIG var helt jävla magiskt. Uppemot 40 pers i min lägenhet, trångt och gött, ett kontrollerat kaos av folk, musik, sprit och såklart min nya pojkvän Barbaskön. Jag fick honom från pressgruppen och resten av kvällen så såg jag liksom allt genom ett rosa kärleksdis och bara FROLICADE. Brunstnivån gick i taket fullkomligt.
Dagen Efter, alltså idag, vaknade jag till en jävligt skitig lägenhet full med tomglas. Men Barbaskön fanns kvar i misären och tröstade mig. Sen kom dessutom Ellinor, Henrik och Mölle till min undsättning och matade mig med take away mongoliska nudlar. Ellinor styrde upp sopsorteingen och imorn får jag ta nya tag och städa på riktigt.
Dan före födelsedan middag med familjen på Bellini förut, och jag fick 500 spänn på Aniara av min far. Underbart. Grym helg.
Jag vet inte vad det är, men det liksom bubblar i bröstet och spritter i hjärtat på mig. Är det våren som startat en kemisk reaktion? Är det alkoholen som lämnar blodet? Do you believe in magic in a young girl's heart? Whatever! Jag har världens bästa kompisar.

Barbaskön och jag. Han vet alla hemligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar