tisdag 30 mars 2010

I know a girl, a girl called Party. Party girl. I know she wants more than a party.

Lo and behold! Multiveckan äter all min kreativa kraft och min stackars hemliga dagbok på internet får lida. Hittills har jag agerat radioreporter, pressreporter, utrikeskommentator i radio (hahaha), redigerare, kameraman, serietecknare och programledare. Hela övningen är faktiskt väldigt kul. Ibland ligger Västfronten före TT. Eat it, bitch.

Ehhh annars händer inte mö. Var i Kickis nya lägenhet med arkitekstudenter i fredags, bland annat en rödhårig som verkligen verkligen såg ut som en kock. I lördags lagade jag KÖTT som middag till migsjälv, sen kom dudes från klassen över och söp. Good times. Söndag kom Andreas (en av dudesen) tillbaka och hade bakisdagsmaraton med mig och Barbaskön. Scones, Being John Malcovich, pizza och terapeutiska samtal. Fin insats där.

Idag gick jag hem från skolan strax efter fyra, läste ut "Everything Ravaged, Everything Burned" av Wells Tower, DÄCKADE i två timmar, drog hem till mamma på middag, kollade senaste Gossip Girl med Ludde. Sen skulle jag och Ludde gå till 4Gott och köpa hockeypulver till honom, och vem springer vi rakt på precis utanför porten? AMIN! Så han gick promenad med oss! Så jävla kul när man bara KROCKAR med kompisar från förr sådär.

Jag är en vulkan. Som åskan slår ner i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar