onsdag 3 mars 2010

ÖNSKELISTA

Om några veckor når jag den mogna åldern 23. Jag tänkte ta tillfället i akt och fantisera ihop en helt orimlig lista över diverse persedlar jag skulle vilja mottaga från mina kavaljerer och beundrare. Märk paketen "Min kärlek är en röd, röd ros".

<3 Biljett till Way Out West 2010. M.I.A. (!!!! jag dör !!!!), Girls och LCD Soundsystem är bokade, och det är knappt mars.

<3 "The BBC talks of E. M. Forster, 1929-1960: A selected edition". 512 sidor radioprat från världens bästa edwardianska modernist.

<3 Prenumerationer på Interview Magazine, Paper Magazine, Gigant Robot, i-D och The New York Review of Books.

<3 En Mulberry Leah i hazelnut.

<3 Acnes klänning Gigantic (print)

<3 FRED PÅ JORDEN, OKEJ.

<3 Tågbiljetter, flygbiljetter, båtbiljetter, bussbiljetter. RESOR. Vart som helst. Men helst till: Stockholm, Barcelona, Dublin, Kambodja, Fiji, Galapagos och/eller The Wizarding World of Harry Potter i Florida.

1 kommentar:

  1. Knarkar allt du har skrivit på din önskelista. Kan det vara möjligt att du är min soulmate?

    SvaraRadera