lördag 13 februari 2010

But you, my brother in arms, I'd rather I'd lose my limbs than let you come to harm

Fredag kväll och natt var en glimrande affär. Highlights: Johannas nya champagneglas. Svingoda mojitos och partytrångt avskedskalas på Skål. Sannas nya lägenhet och Gårda in general. Öppna öl med skruvmejsel. Dansa till till Sing Sing Sing (with a swing) så att grejerna regnar från bokhyllan. Värdinnan däckar i garderoben. Ice capades på Mölndalsån. Cheeseburgare för 10 spänn.

Idag har jag shoppat med mamma. På Solo hittade jag min nya favorittshirt. Det var kärlek direkt.


I Arkaden pågick nån sorts valentines day kampanj där man fick göra en badge. Jag passade på att trycka upp lite merch till mitt band.

One of a kind, hand made. 7000 kr + shipping. I only accept cash.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar