tisdag 16 februari 2010

Hello, is it me you're looking for?

Den absurda känslan av att vara upp en timme för tidigt. Jag hinner sätta mig ned vid frukostbordet med datorn en stund, koka ägg och te, tugga och svälja all mat. Vanligtvis klär jag på mig, attacksväljer yoghurten och borstar tänderna på samma gång.

Igår tvingade jag Ellinor att gå in på chatroulette.com med mig. Till en början var hon, som man är, obekväm och tveksam, men efter ett tag kom vi igång och hade riktigt roligt. Det finns en lite sjuk tjusnig i att kastas rakt i ansiktet på en random stranger och sen se vad som händer. Om man förbiser att i princip alla bad oss visa brösten så hade vi riktigt trevligt. Vi förfestade med två tyska 16-åringar och pratade homofobi med en bakis dude från New Jersey. Vi blev nextade av otaliga gubbar som uppenbarligen var fulare än oss. Som go avslutning frågade en koreansk yngling om Ellinor var Emma Watson.

Would you "next" us?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar