lördag 20 februari 2010

I'm sorry I called you a gap-toothed bitch. It's not your fault you're so gap-toothed.

Carolina Awards för Mest Fulländade Utseende går till 2009 års högst betalda supermodell, Lara Stone. Förutom en perfekt kropp sportar Stone en glugg mellan tänderna, som jag redan konstaterat är den nya måste-ha accessoaren. Hon hittas i senaste numret av Interview Magazine, intervjuad av Marc Jacobs.


Just nu befinner jag mig på slacker weekend med Fredrik i Stockholm. Det snöar som en HORA, men det gör det ju överallt tydligen. Blir intressant att se om bussen hem kommer avgå som planerat i morgon, eller om jag får stanna här och vänta på våren. Hade ju inte känts helt fel.
Igår käkade vi på O'Learys och kollade ishockey. Sverige smekte Vitryssland med 4-2, och vi firade med mer bärs på studentpuben. Första gången jag besökte ett sådant etablissemang. Har alltid varit lite tveksam, men det var ju så BILLIGT. Jag tar tillbaka allt.

As far as the Olympic Games are concerned, however, har jag hittat den Enda Värda Sporten: KONSTÅKNING. Så otroligt fierce. Adrian Schultheiss från Kungsbacka hamnade på 15:e plats, men grabben är bara 21 år och spås en ljus framtid om han fortsätter satsa. Av de 24 tävlande i herrfinalen var han en av de 4 (!) som satte en quadruple, alltså ett hopp med fyra jävla snurrar. FUCK YEAH säger jag. Dessutom åkte han till en mix av Massive Attack's "Teardrop" och "Insane in the membrane" LIKE A BOSS.

En annan GQ motherfucker var ju såklart Johnny Weir, som slutade oförtjänt lågt på 6:e plats. Han designar sina dräkter själv och är allmänt kaxig och divig. I love it. YOU GO GLENN COCO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar