onsdag 14 april 2010

DÖVAPPLÅD!

Hemma från Berlin! Jag var tvungen att våldtäktsduscha i 40 minuter efter att ha åkt nattåg och buss i över ett halvt dygn. Ofräschheten var intensiv. Men nu är jag jävligt ren!
Det känns lite melankoliskt bara. Det är strålande fint här, men jävlar va opepp på allt man blir efter en semester. Skolan liksom, ehh va? Jag har ingen aning om vad de sysslat med där, men det blir ju till att göra rest och hoppas att det går smärtfritt.
Berlin var awesome. Vi hann ju göra ungefär 1% av allt vi hade tänkt, och det blev inga tyska rejvknarkorgier i industrilokaler. Men jävlar vilken nice stad. Och MATEN. Episka frukostar och middagar varenda dag. Och billigt! Ja jävlar. Jag måste tillbaka och ÄTA MER. Omnomnomnom.

Bäst:
- The Spiderman Teapot Squat. Snart på ett dansgolv nära dig.
- Oranierplats Bar (tror jag det hette. typ.)
- Världens största monterade dinosaurieskelett

Sämst:
- Huvudvärk
- Mensvärken FRÅN HADES. Kul att se ut att vara gravid i sjätte månaden och behöva gå dubbelvikt på Branderburger plats.
- Ineffektivt rökförbud. Cigarettrök inomhus är verkligen en osexig doft och dessutom crampade vår style eftersom Ellinor är allergisk och hostar som en terrier när vi försökte hänga på Cake club.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar