söndag 4 april 2010

One week of danger

Actionspäckad pjamasdag med för jävla mycket godis. Herregud. Jag kommer dubblera min kroppsvikt innan den här helgen är över.

I fredags hade jag påsk-knytkalas. Jag bjöd på ÄGG BENEDICT. Så in i helvete gott, you don't even know. Jag har en ny paradrätt på känn. Det bästa är att det passar som både frukost, lunch och middag. Get poaching, people!
Johanna gjorde potatiskaka, systrarna Ekelöf gjorde spenatpaj, Lisa gjorde banankaka, Ellinor köpte ost och läsk. Sen spelade vi ölspelet (fast det var typ bara en som drack öl). Reglerna innehöll godbitar som "pussypoppin on a handstand", "flasha chatroulette" och "armkroksdrick i en cirkel aka häll grogg på din bordskamrat". Sen kom lite bonusgäster. Barbaskön stod som vanligt för slampigheten.
Titta på honom. Ingen jävla skam i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar