lördag 17 april 2010

I don't know why I'm so unbelievably cool

Igår var det inflyttnings-födelsedagsfezt hos Johanna R. Så JÄVLA VÄRD LÄGENHET. Med drömgolven (ljusa, lena plankor utan lack). Och cupckaes! Rövgött. Sen bangade jag Nef till förmån för Burger King och hemgång. Jag vet, jag har tappat det helt. Men så sjukt inte pepp på The Eye för miljonte gången.

Interlude: HAHAHAHA sitter och lyssnar på Like Glue med Sean Paul just nu och bara BOUNCAR i soffan. VART kan man gå och dansa till typ den? Det är exakt en sån utekväll jag är sugen på. Ta på mig minishorts och låssas att jag kan dance hall och bara FULKÖRA. Rövdansa tills jag dör. EFTERLYSES: EN SÅDAN KLUBB.

Idag var det bakisdag med Andreas igen. Fast jag var inte ens bakis! HAHA! Vi stekte ägg och bacon och gick till glassbaronen. Anti-jogging. I don't give a fuck. Mer FETT OCH SOCKER TACK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar