lördag 24 april 2010

I have my books and my poetry to protect me

Torsdag innebar tacksittning på sprängkullsgatan. En babypool fylld med fulöl senare blev allt jävligt skevt. MEN JAG HADE I ALLA FALL ROLIGT. Tror jag. Kanske inte i backspegeln. Men exakt då.

Igår var alla bakis och satt och ville dö på genomgången. När vi äntligen släpptes ut gick jag hem och gjorde majonäsmosade ägg och drack ginger beer och tittade på Madonnaavsnittet av Glee. Sen hem till mamma för att pliktskyldigt äta typ åtta räkor och en rostad macka. Sen hade jag lovat Andreas att komma hem till honom på nån sorts gathering. Det gick ut på att jag tvingade i mig två öl på tre timmar och satt i ett hörn av soffan och var trött och blek. Men på nåt underligt sätt var det ändå helt rätt.
Den nya konfidentiella kommunikationsmetoden: analogchatta med block och penna medans andra personer sitter bredvid och pratar om annat.

Till världen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar