fredag 30 april 2010

B-b-b-baby you just ain't seen n-n-nothing yet

Valborg! Vintern rasar ut! Fest hos mig! HURAFF! Så jävla pepp! Det kommer så många goa favoriter att jag inte vet vart jag ska ta vägen med all kärlek. Joel och Filip kommer ner från Stockholm, Cecilia kommer från Oslo, Ricki kanske dyker upp (!!!), Amanda kommer TROTS ALLT, mitt crew kommer vara där, ett gäng mumsbitar från klassen, åhhh. Det kommer bli intimt och göddigt som fan. Hoppas jag inte sabbar det genom min superhype nu, men det tror jag inte är möjligt. Om EN av alla dessa hjältar dök upp hade jag haft en episk kväll liksom. Ååhhh! Brunst!

Igår var det avslutningsfest för Radiofördjupning hos Andreas, i hans lilla lilla studentlägenhet med utsikt över bangården och hamnen. Sjukt mysigt och trevligt var det. Jag hade vit tyllprinsessklänning och nätstrumpor som ett annat överklätt sär. Svin nice!

Nä, snart bär det hem till mormor på valborgsmiddag. Sen hem igen och kanske styra upp lite ytlig städning så det inte ser vidrigt ut. Ehhh. Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar