fredag 2 april 2010

You've been nighttiming baby, and it's starting to show

Igår firade vi från klassen som inte lämnade stan att multiövningen var avklarad. Mitt sista kvällspass blev jag lite hastigt promotad till nattchef. Det gick under omständigheterna bra. Jag hade i alla fall den SNYGGASTE bylinebilden nånsin. Tack Adam Söder, mästerfotograf.
I alla fall, party hos mig IGEN. Det var skoj! Finöl, överraskningsgäster från högstadiet, blöta byxor på elementet, lite sexydance, människor inlåsta på toan och såklart festens eviga centrum Barbaskön.
Fram mot småtimmara hade alla gått hem förutom Carl och Adam (och jag, duh. jag bor här). Då åkte gitarren fram (hahaha JAG VET hahaha) och det blev Håkan-tolkningar (GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, HÅKAN) och gratiskonsert på chatroulette.com Vi försökte oss på lite beatles, backstreet boys och the band, men föll gång på gång tillbaka på "shoreline". Vissa chattare dansade, vissa runkade, vissa ville bara se bröst (de fick se Carls). Vi bara sjöng och var glada. Så jävla värd avslutning på en go kväll. Det finns till och med videobevis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar