lördag 1 maj 2010

Mississippi kan vänta på en bättre dag, men inte jag

Åh! Första maj! Röda klänningen var (är!) på. Vänsterns tåg med Adam. Internationell solidaritet etc. Jag vill ha sex, jag vill ha sex, jag vill ha sex under arbetsdan! Sen tog vi en fika på Da Matteo med Kristian, som gått ett annat tåg. Pizza och kaffe är det nya. Sjukt jävla värt. Sen kom Cecilia och Frodo också. Och SEN, typ nyss, var det Max's jazzprofilgruppskoncert på Hvitfeldtska. Sjukt bra. Så jävla nördig musik, men det var skitkul.

MEN IGÅR DÅ? Tro fan att det var gött! ALLA MINA FAVORITER. I min lägenhet. På samma kväll. Jag var helt speedad och kärleksminglade i typ fem timmar. Sen, helt plötsligt, typ kvart i två när festen börjat tunnas ut så bara DOG JAG i soffan. Seriöst. What the actual fuck. Joel bar mig till sängen, folk bäddade ner mig brevid Barbaskön, tog av min glasögonen, släckte ner, körde ut gänget med randoms som var sega på att dra. Sen fick jag gonattpussar/kramar och kunde helt lugnt bara cp-somna. Som ett spädbarn. Jag har verkligen de bästa kompisarna i världen. NO LIE. Jag tycker synd om alla som inte känner dem. SHOUT OUT, ALL MY BROS AND HOS. <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar