fredag 14 maj 2010

Mina fina, enda vän. Jag vill ha allting.

Jag "pluggar". Läste just 27 sidor INLEDNING till Medier och Samhälle över banan/lime-filen. Jag minns inte ett ord. Eller jo! Intertextualitet, vilket nästan fick mig att gråta en skvätt över att jag inte pluggar littertaurvetennskap längre. Fan också. Underbara kurs. Man kanske skulle bli akademiker ändå. Eller helt enkelt ta Plan B och bara rita nakna tjejer resten av livet. Jag menar, det är ju det enda mina anteckningar från föreläsningarna består av. En överskrift, typ "Journalistrollen". Sen bara nakna torsos, lår och bröst. Det ser ju inte alls fullständigt sinnessjukt ut för den som sneglar över axeln. Hahaha Jag är ett hopplöst fall.

Jag tror jag måste lämna allt bakom mig igen
Och jag tror vi måste starta om på nytt
Du har lämnat mig på den jävligaste av platser
Och jag vill ha dig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar