måndag 17 maj 2010

I noticed you. You stood out like a sore thumb. The most beautiful sore thumb I'd ever seen.

Jag har varit på IKEA och det sög inte! Drog dit med Christoffer, Alexander och hans rödhåriga vän (Henrik? tror jag). Köpte lite bös bara, typ galgar och kastrull och oboyburk. Men vi åt köttbullar för 16 spänn. Så in i helvete värt. Svennighetsmätaren bara maxade, men jag bryr mig inte! Svinnice ju. Mer sånt. Utflykt liksom! Jag skulle kunna åka dit med folk och bara äta billiga köttbullar och snacka skit.

I övrigt då. det var inflyttningsfest hos Louise och Sigrid i lördags. Mycket trevligt. Lite kul att gästerna bestod nästan helt av aspiranter till de två yrkesgrupper som ingen vill prata med på fester: journalister och psykologer. Hahaha. Men det funkade! Psykologerna drog igång och maintainade dansgolvet med bravur, och journalisterna stod som vanligt för dramat och intrigerna. Härligt! Alltså min klass är ett sånt jävla clusterfuck. I love it.

Senaste spellistan. Det är ju typ vår och så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar