lördag 22 maj 2010

En evig kamp emellan fåfänga och visdom

SWEET CAROLINE (BA-BA-BAAAA) GOOD TIMES NEVER SEEMED SO GOOD.
HEJ DAGBOKEN. Jag befinner mig i emotionellt whiplash-mode. Det är ju underbart och fullständigt åt helvete. SKIT SAMMA.

Onsdag: Folköl och alla korten på bordet i Vasaparken med Ellinor och Johanna. Lättnaden.
Torsdag: Helvetesförmiddagen. Sen Max storbandsspelning på kåren. IN THE MOOD (dansade med Ludde och mormor). Sen fullständigt kastade jag mig iväg till bergetpuben. Massa läkarstudenter högst upp på medecinarberget. Sjukt fratparty-aktigt. En öl i varje hand. Kappdrickning för att komma ikapp alla. Och så ville jag ju bara blir cppackad så jävla fort som möjligt. Det gick asbra! Jag fick till och med dansa provocerande i genomskinlig top, shorts och träskor.
Fredag: BAKIS. Men jag ryckte upp mig och spelade klassfotboll i Kviberg ändå. Första matchen i tryckande sol, andra i befriande ösregn. På kvällen såg jag Augistifamiljen på Liseberg med morsan och farsan. Mysigt. Sen Linnéas födelsedagsfest. Jag hade inte ens nån dricka med mig, så hängde mest runt lite och åt tårta och snackade skit med folk. Sen promenad hem i duggregnsommarnatt.

JA JÄVLAR. Nu blir det delsjön. Sen Johanna Och Kristian bjudning/förfest. Sen Kickis inflyttningsfest ovåanpå Eva's Paley.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar