onsdag 26 maj 2010

Meet me by the water underneath the big beehive. Bring your record player and your Raincoats 45's

Jag är seriöst sämst i världen på att plugga. Jag bara GÖR DET INTE. Varför var jag tvungen att födas som en sådan ohjälplig självsabotör? Det där Ellinor sa om mig är så jävla sant. Att när jag befinner mig i en situation som jag är väldigt uppe i, så har jag oerhört svårt att tänka på konsekvenserna. Min hjärna slår över från "men jag borde verkligen..." till "FUCK IT" och sen är det bara fullkomligt tunnelseende, jag gör jag exakt det jag känner för i stunden. ALLTID. Hence, garanterat IG coming up! With a side of fail! Och här sitter jag och "bloggar" (det ordet har smyckats med citationstecken i min underbara kurslitteratur).

Annars då? Jag har ätit typ fyrtio portioner pastapesto de senaste två veckorna. Och druckit min vikt i Oboy. Och igår såg jag en asgo film! "Eagle vs. Shark", med Jemaine från Flight of the Concords. Den var som Napoleon Dynamite fast med vuxna Nya Zeeländare. Och mer sex.

1 kommentar:

  1. Jag älskar Eagle vs Shark!!!! "I'm just so complex" haha.

    SvaraRadera