måndag 3 maj 2010

My heart gets broken so easily, so just be gentle, be gentle with me

Hej. Jag TVÄTTAR just nu, på en jävla måndagmorgon. Jag lyckades nämnligen med ett dubbelfail igår, då jag åkte hem från Andreas fantastiska, skitvarma takterass för att tvätta klockan tre. Visar sig att jag bokat tolv TILL tre. Fail ETT. Så jag skall släpa upp all jävla smutstvätt igen (HUR kan en person generera så otroligt mycket tvätt på en och en halv vecka? HUR?). Då låser jag in nycklarna i tvättstugan. Vilket jag upptäcker ute på gården när jag inte kommer in i mitt trapphus igen. RAGE!!!!111 Så jag måste alltså gå genom en annan port ut på gatan, klädd i nattlinne, vita sjukhusbirkenstock och skinnjacka, bärandes på en enorm jävla tvättkasse med smutsiga kläder, gå runt hörnet och in i min port med hjälp av portkoden. Som tur var hade jag inte låst lägenheten, så jag kunde gå inte och ringa pappa så han fick komma med extranyckeln. LOL. Eller inte.

På kvällen åkte jag i allafall tillbaka till Andreas och hans ljuvliga takterass. Sen kom Johanna och Alexander, och vi grillade mat och snackade skit (som vanligt). Asmysigt. Vem visste att en rätt som heter "grillplanka" kan vara gott? The more you know! Jag vet i alla fall vart jag ska befinna mig hela Maj månad och bli mer och mer illrosa.

DAGENS GAMLA FAVORIT SOM KOM UPP PÅ SHUFFELN NÄR JAG HÄNGDE TVÄTT:
Be Gentle With Me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar