tisdag 5 januari 2010

OH SHIT.

Jag har anmält mig som frivillig att leda en Q&A efter en Guldbaggevisning på Draken den 22/1. Jag vet inte vilken film det kommer vara än, men alltså... Lite panik. Kommer bli exponentiellt mer paralyserad av nervositet fram tills det är dags. Halva jag tänker "YES, ascool grej, asbra erfarenhet, get it gurlfraaaand". Halva jag ser liksom scenariot lite för tydligt, hur jag står där med en mikrofon och nån Viktig Och Erfaren Regissör och stammar fram idiotiska frågor och hela publiken skruvar på sig.
Det finns 713 platser på Draken.
1426 JUDGING EYES.

Ok. Jag måste helt enkelt preppa med typ åtta sidor helt otroligt insiktsfulla och intressanta frågor att bombardera med så fort det blir tyst eller awkward.

Den här killen kommer säkert vara där. Hnngggh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar